Polecenie zapłaty:
Spółka MWiK wprowadziła dla odbiorców będących osobami fizycznymi, nową formę płatności faktur za wodę i ścieki - „Polecenie zapłaty”. Jest to usługa bankowa dla rozliczeń bezgotówkowych oparta na bezpiecznym systemie elektronicznej wymiany danych między bankami. Należności za wodę i ścieki, znajdujące się na fakturze, automatycznie pobierane są z rachunku bankowego Klienta, dokładnie w dniu terminu ich płatności. Usługa jest realizowana na podstawie deklaracji zgody złożonej przez Klienta.
Ta forma rozliczeń dostępna jest już w większości banków w kraju.
Jak uruchomić usługę?
Odbiorca usług, związany umową ze Spółką MWiK, powinien wypełnić w dwóch egzemplarzach druk „Zgody na obciążenie rachunku” dostępny w Dziale Obsługi Klienta lub pobrać druk oświadczenia ze strony internetowej (pobierz). Druki wniosku należy podpisać zgodnie ze wzorem podpisu złożonym w banku - w przeciwnym razie bank może odmówić realizacji „Polecenia zapłaty”. Oba egzemplarze druku „Zgoda na obciążenie rachunku” należy dostarczyć do Spółki MWiK w jeden wybrany sposób:
W przypadku przesłania jednego egzemplarza „Zgody na obciążenie rachunku” polecenie zapłaty nie zostanie uruchomione.
Usługa będzie aktywna w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia wniosku do MWiK Sp. z o.o. w Pile.
UWAGA:
Aby skorzystać z „Polecenia zapłaty” najpierw należy zlikwidować dotychczasowy sposób rozliczeń - zrezygnować ze „Zlecenia stałego”. Jeśli klient nie zlikwiduje „Zlecenia stałego”, to jego bank odrzuci „Zgodę na obciążanie rachunku” deklarującą chęć skorzystania z „Polecenia zapłaty”. Usługa nie zostanie uruchomiona. W ten sposób następuje zabezpieczenie przed pobraniem tej samej opłaty po raz drugi.
Jak odstąpić od usługi?
Chcąc zrezygnować z usługi należy wypełnić w dwóch egzemplarzach druk: „Cofnięcie zgody na obciążenie rachunku” dostępny w Dziale Obsługi Klienta lub pobrać druk oświadczenia ze strony internetowej (pobierz). Oba egzemplarze druku „Cofnięcie zgody na obciążenie rachunku” należy dostarczyć do Spółki MWiK w jeden wybrany sposób:
Zarząd Spółki "Miejskie Wodociągi i Kanalizacja" w Pile informuje, że w dniu 24 grudnia 2020r. pracownicy Spółki będą korzystać z dnia wolnego od pracy. Ewentualne awarie wodociągowe i kanalizacyjne należy zgłaszać pod (...)
Szanowni Państwo, Niniejszym informuję, że z dniem 9 września 2019 r. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. zmienia adres z dotychczasowego na: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Wałecka 20 64-920 Piła Informuję, że numery NIP, Regon i KRS pozostają bez zmian. Dotychczasowe numery telefonów (...)
Z uwagi na występujące w ostatnim czasie kosztowne awarie sieci kanalizacji sanitarnej, których przyczyną jest niewłaściwe korzystanie z urządzeń sanitarnych, przypomninamy, że niedozwolone jest wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych odpadów stałych, (...)
W związku z docierającymi do Spółki MWiK sygnałami o działających na terenie Piły osobach, które podając się za pracowników Spółki MWiK, pod pretekstem zbadania jakości wody, próbują dostać się do (...)
Pierwsze wieże ciśnień (od pompy podnoszącej wodę nazywane „rurmusami”) pojawiły się na terenie Niemiec w XIII wieku. Pozwoliły na zasilanie w wodę terenu miasta położonego wyżej niż ujęcie wody.
od 16 listopada 2020 r. do 30 czerwca 2021 r.
ul. Młodych
od 14 października 2020 r. do 30 października 2024 r.
ul. Jastrzębia, ul. Przepiórcza, ul. Ceramiczna
W najbliższym czasie nie przewidujemy żadnych przerw w dostawie wody...
W tym miejscu możesz podać stan wodomierza. Pamiętaj jednak o prawidłowym wypełnieniu pól. W przeciwnym razie nasz pracownik nie będzie mógł zidentyfikować wodomierza i nie wystawi faktury.
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.